Santander
W Money Manii
zyskujesz podwójnie!

Załóż Konto Jakie Chcę z Kartą debetową w Santander Bank Polska SA i odbierz 200 zł!

Weź udział

Co dostajesz w tej edycji?

Zakładajac Konto Jakie Chcę z Kartą debetową w Santander Bank Polska SA za pośrednictwem Money Manii,
masz szansę nie tylko na świetne konto, ale również na dodatkowy bonus - aż 200 zł!

Jeśli chcesz otrzymać premię, to wystarczy, że w każdym z trzech miesiecy po otwarciu Konta Jakie Chcę z Kartą debetową w Santander Bank Polska SA, przelejesz co najmniej po 1 000 zł (tysiąc złotych), wykonasz po 5 transakcji bezgotówkowych i przynajmniej raz zalogujesz się do aplikacji mobilnej. Proste? Proste!

200 zł w gotówce!
+
0 zł
  • za prowadzenie konta
  • za przelewy natychmiastowe
  • za wypłatę gotówki kartą Dopasowaną w bankomatach Santander Bank Polska
  • za wypłaty BLIKiem we wszystkich bankmatach w Polsce
  • za zlecenia stałe i polecenia zapłaty

Dodatkowo, w ramach oferty Konta Jakie Chcę:

2%

na lokacie mobilnej

Załóż lokatę mobilną do Konta Jakie Chcę w aplikacji Santander mobile z gwarancją oprocentowania 2% w skali roku.

Szczegóły oferty »
50 zł

za polecenie konta
komu chcesz

Polecaj Konto Jakie Chcę, a otrzymasz 50 zł (wraz z osobą, której polecasz konto).

Szczegóły oferty »
do 300 zł

zwrotu za rachunki
rocznie

Opłacaj rachunki z Konta Jakie Chcę, a otrzymasz zwrot pieniędzy.

Szczegóły oferty »

Jak założyć Konto Jakie Chcę
z Kartą debetową
poprzez Money Manię?

1

Zaloguj się

Przygotuj dowód osobisty i zaloguj się na koncie Money Manii. Zaloguj/Zarejestruj
2

Wypełnij wniosek

Kliknij i za pośrednictwem Money Manii wypełnij wniosek o Konto Jakie Chcę z Kartą debetową w Santander Bank Polska.
3

Podpisz umowę

Podpisz umowę o Konto Jakie Chcę z Kartą debetową w Santander Bank Polska.
4

Aktywuj konto!

5

Korzystaj z konta

Aby odebrać premię, od momentu założenia Konta Jakie Chcę z Kartą debetową w Santander Bank Polska w każdym z 3 miesięcy:
  • przelej co najmniej 1 000 zł,
  • wykonaj min. 5 transakcji bezgotówkowych,
  • zaloguj się w Santander mobile przynajmniej 1 raz.
Dla kont założonych w maju warunki należy spełniać w każdym z trzech miesięcy: maj, czerwiec, lipiec lub czerwiec, lipiec sierpień. Dla kont założonych w czerwcu warunki należy spełniać w czerwcu, lipcu, sierpniu lub lipcu, sierpniu, wrześniu.

Kiedy otrzymam premię w Money Manii - ważne daty!

01 od 11.05 do 31.05.2020 Zarejestruj się i złóż wniosek o Konto Jakie Chcę z Kartą debetową w Santander Bank Polska za pośrednictwem Money Manii.
02 do 15.06.2020 Podpisz umowę o prowadzenie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego na podstawie złożonego wniosku.
03 do 30.09.2020 Spełnij warunki akcji, tj.: w każdym z 3. miesięcy po założeniu konta (od maja do lipca, od czerwca do sierpnia albo od lipca do września, w zależności od tego, kiedy konto będzie aktywne) wpłać min. 1 000 zł, wykonaj 5 transakcji bezgotówkowych i zaloguj się w Santander mobile.
04 do 15.10.2020 Sprawdzaj swoją
skrzynkę mailową
– otrzymasz wiadomość o spełnieniu warunków i naliczeniu premii. Więcej WAŻNE! Jeśli nie dostaniesz maila, sprawdź skrzynkę SPAM, a najlepiej zajrzyj na swoje konto w Money Manii – tam również znajdziesz informację o tym, czy premia zostala Ci przyznana. Nie bierzemy odpowiedzialności za maile, które z przyczyn niezależnych od nas nie dotrą do adresatów.
05 do 20.10.2020 Koniecznie wpisz swój numer Konta Jakie Chcę otwartego w tej promocji w Money Manii. Bez niego nie będziemy mogli wypłacić premii!
06 do 30.10.2020 Jeśli spełniłeś warunki, to nawet jeśli nie odebrałeś maila, premia znajdzie się na Twoim koncie.

Zapoznaj się z Regulaminem Money Manii.
Premię otrzymasz po spełnieniu wszystkich warunków Regulaminu.

FAQ - czyli najczęściej zadawane pytania

  • Ważne informacje dla Ciebie!

    • Upewnij się, że ciasteczka (cookies) w przeglądarce której używasz są włączone, a także że nie używasz żadnych dodatków blokujących wyskakujące okienka (popupy).
    • Upewnij się, że obsługa JavaScript w używanej przez Ciebie przeglądarce jest włączona.
    • Niektóre antywirusy i firewalle mają tendencję do blokowania linków. Upewnij się, że Twój firewall akceptuje śledzenie ciasteczek (cookies) i że żadne inne programy nie blokują śledzenia cookiesów.
    • Postaraj się używać jednej i tej samej przeglądarki, abyś za każdym razem nie musiał zmieniać jej ustawień.
    • Podczas wysyłania wniosku staraj się używać jak najmniejszej ilości nowych okien czy zakładek.
    • Tylko transakcje, które rozpoczęły i zakończyły się przez naszą stronę kwalifikują się do otrzymania premii. Jeśli złożyłeś wniosek w placówce, przez inną stronę (w tym stronę banku) lub dokończyłeś go przez telefon, nie otrzymasz premii.
  • Brałam/brałem udział w poprzednich wersjach MM i nie dostałem premii, dlaczego?

  • Nie dostałem maila z potwierdzeniem, dlaczego?

  • Jak składać reklamacje?

  • Żeby dostać premię kilka razy, założę sobie kilka kont w Money Manii…

  • Chcę założyć konto za pośrednictwem przelewu, czy wystarczy, że zgadzać się będzie imię i nazwisko?

  • Nie widzę mojego wniosku

Disclaimer:

Organizatorem akcji promocyjnej „Money Mania 23” („Akcja”) oraz fundatorem premii jest Totalmoney.pl Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jaworska 13, 53–612 Wrocław, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000045348, NIP 897-16-52-608, kapitał zakładowy 3 279 500 złotych.

Partnerem jest Santander Bank Polska SA z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723, utworzony na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 kwietnia 1988 r. w sprawie utworzenia Banku Zachodniego we Wrocławiu (Dz. U. z dnia 1 lipca 1988 r.), NIP 896-000-56-73, o kapitale zakładowym i wpłaconym 1 020 883 050 zł.

Stała opłata miesięczna za kartę, obowiązująca w dniu zawarcia umowy to 3 zł. 0 zł opłaty miesięcznej za kartę występuje pod warunkiem zmiany przez klienta opcji opłaty stałej na opłatę warunkową oraz następnie wykonania (i nieodwołania) w miesiącu kalendarzowym, którego dotyczy opłata co najmniej 5 transakcji bezgotówkowych kartą (z wyłączeniem transakcji typu Quasi Cash). W przypadku niewykonania pięciu transakcji opłata wyniesie 5 zł miesięcznie.

Organizatorem promocji "Polecam mój Bank - edycja VII" jest Santander Bank Polska SA. Okres przystąpienia do programu trwa do 31.07.2020. Polecony ma czas do 31.08.2020 r. na spełnienie warunków opisanych w regulaminie. Polecający może otrzymać maksymalnie 500 zł. Zapoznaj się z Regulaminem Promocji "Polecam mój Bank - edycja VII".

Lista zgodnych urządzeń i oprogramowania wymaganego do używania portfeli cyfrowych oraz karty mobilnej znajduje się na www.santander.pl/plac-mobilnie. Usługa Apple Pay dostarczana jest przez Apple Inc. Usługa Google Pay dostarczana jest przez Google Inc. Usługa Garmin Pay dostarczana jest przez firmę Garmin. Cyfrowy portfel Fitbit Pay to usługa świadczona przez Fitbit International Limited. BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego. Umowę o kartę mobilną może zawrzeć wyłącznie posiadacz za pośrednictwem aplikacji Santander mobile z wykorzystaniem zaufanego urządzenia mobilnego. Zawarcie umowy o kartę mobilną następuje z chwilą wydania karty.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie www.santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Konto osobiste i Konto Jakie Chcę to rachunki płatnicze, Opłata za kartę to opłata za obsługę karty debetowej. Przelew natychmiastowy to polecenie przelewu.

Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizja, oprocentowaniu oraz regulamin promocji dostępne są na santander.pl. Infolinia 1 9999 – opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora. Decyzja kredytowa online oraz uruchomienie produktów kredytowych realizowane są w godz. 8.00-20.00, 7 dni w tygodniu, oprócz świąt będących dniami ustawowo wolnymi od pracy. Dla wniosków złożonych w pozostałych godzinach decyzja/uruchomienie ma miejsce około godz. 8.00 kolejnego dnia, który nie jest świętem ustawowo wolnym od pracy.

Stan na 1.05.2020 r