Alior
W Money Manii zyskujesz podwójnie!

Otwórz Konto
Jakże Osobiste

w Alior Banku, spełnij
proste warunki
i odbierz 200 zł!

Weź udział

Co dostajesz w tej edycji?

Zakładając Konto Jakże Osobiste w Alior Banku z wachlarzem korzyści do wyboru, sam decydujesz, jak ono ostatecznie będzie wyglądać! A jeśli swoje nowe Konto Jakże Osobiste w Alior Banku założysz za pośrednictwem Money Manii, masz szansę na dodatkową korzyść - aż 200 zł!

Chcesz otrzymać premię? Wystarczy, że co miesiąc, przez trzy kolejne miesiące, na swoje nowe Konto Jakże Osobiste przelejesz po co najmniej 500 zł i wykonasz po minimum 3 płatności bezgotówkowe na dowolną kwotę. Pamiętaj również, aby ściągnąć aplikację mobilną Alior Banku i zalogować się do niej przynajmniej raz, w każdym z trzech kolejnych miesięcy, po miesiącu aktywowania Konta Jakże Osobistego! Proste? No pewnie, że proste!

200 w gotówce
+
  • elastyczny wybór i zmiana korzyści, w zależności od potrzeb
  • 2 korzyści za 0 zł, każda kolejna tylko 3,50 zł miesięcznie
  • 0 zł za prowadzenie konta, jeżeli nie ukończyłeś 26 lat lub jeśli zapewnisz jednorazowy wpływ min. 1500 zł/mies.
  • 0 zł za kartę debetową, jeśli wykonasz co miesiąc transakcje bezgotówkowe kartą na kwotę min. 300 zł

Korzyści do wyboru

Dowolnie wybieraj i zmieniaj dodatkowe korzyści z poniższej listy. Dwie z nich zawsze masz za darmo, a za każdą kolejną zapłacisz tylko 3,50 zł miesięcznie. Wybrane korzyści zaczną działać już następnego dnia.

3% na koncie oszczędnościowym (do kwoty 20 tys. zł)
0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów w Polsce
Pakiet 30 bezpłatnych powiadomień SMS o zdarzeniach na rachunku
Ubezpieczenie w podróży za granicą, pokrywające m.in. koszty leczenia czy zgubienie bagażu
Atrakcyjne warunki limitu na koncie (RRSO 16,26%)
Pakiet 5 bezpłatnych natychmiastowych przelewów internetowych
Pomoc w nagłych wypadkach – assistance domowe, samochodowe i medyczne
0 zł za wypłaty z bankomatów za granicą
Zwrot 1% za płatności telefonem (BLIK, Google Pay, Apple Pay) – do 20 zł miesięcznie
NOWOŚĆ
Płatności kartą bez kosztów przewalutowania
Włącz korzyść i płać kartą za granicą bez prowizji banku za koszty przewalutowania. Nie potrzebujesz nowej karty ani dodatkowych kont – po prostu płacisz kartą do Konta Jakże Osobistego, a my walutę wymienimy dla Ciebie automatycznie po atrakcyjnym kursie
Weź udział

Kiedy otrzymam premię w Money Manii - ważne daty!

01 od 02.03 do 30.04.2020 r. Złóż wniosek
o Konto Jakże Osobiste za pośrednictwem Money Manii.
02 do 31.05.2020 r. Podpisz umowę o prowadzenie Konta Jakże Osobistego. Pamiętaj również o ściągnięciu aplikacji mobilnej banku i zalogowaniu się w niej przynajmniej jeden raz w każdym z trzech miesięcy trwania akcji.
03 do 31.08.2020 r. Spełnij wszystkie warunki Akcji – co miesiąc, w każdym z 3 kolejnych miesięcy po aktywacji Konta:

1. Wpłacaj po min. 500 zł;
2. Wykonaj min. 3 płatności bezgotówkowe;
3. Zaloguj się w aplikacji mobilnej.
Koniecznie uzupełnij numer Konta Jakże Osobistego w Money Manii! + Pamiętaj! Jeżeli nie podasz nam numeru Konta Jakże Osobistego nie będziemy mogli Ci wypłacić premii.
04 Najpóźniej do 25.09.2020 r. Otrzymasz wiadomość mailową, jeśli zakwalifikowałeś się do wypłaty premii. Pamiętaj, aby sprawdzić także skrzynkę SPAM.

Co ważne: wiadomości będą wysyłane w 3 turach, do uczestników, którzy spełnili warunki w konkretnym miesiącu.
05 Najpóźniej 02.10.2020 r. Premia znajdzie się na Twoim koncie!

Premię wypłacamy w trzech turach osobom, które spełniły warunki:

Do 07.08.2020 r. - osobom, które aktywowały Konto Jakże osobiste w marcu, spełnią warunki w kwietniu, maju i czerwcu; + Do 04.09.2020 - osobom, które aktywowały Konto Jakże Osobiste w kwietniu i spełnią warunki w maju, czerwcu i lipcu.
Do 02.10.2020 - osobom, które aktywowały Konto Jakże osobiste w maju i spełnią warunki w czerwcu lipcu i sierpniu.

Zapoznaj się z Regulaminem Money Manii.
Premię otrzymasz po spełnieniu wszystkich warunków Regulaminu.

Weź udział

FAQ - czyli najczęściej zadawane pytania

  • Ważne informacje dla Ciebie!

    • Upewnij się, że ciasteczka (cookies) w przeglądarce której używasz są włączone, a także że nie używasz żadnych dodatków blokujących wyskakujące okienka (popupy).
    • Upewnij się, że obsługa JavaScript w używanej przez Ciebie przeglądarce jest włączona.
    • Niektóre antywirusy i firewalle mają tendencję do blokowania linków. Upewnij się, że Twój firewall akceptuje śledzenie ciasteczek (cookies) i że żadne inne programy nie blokują śledzenia cookiesów.
    • Postaraj się używać jednej i tej samej przeglądarki, abyś za każdym razem nie musiał zmieniać jej ustawień.
    • Podczas wysyłania wniosku staraj się używać jak najmniejszej ilości nowych okien czy zakładek.
    • Tylko transakcje, które rozpoczęły i zakończyły się przez naszą stronę kwalifikują się do otrzymania premii. Jeśli złożyłeś wniosek w placówce, przez inną stronę (w tym stronę banku) lub dokończyłeś go przez telefon, nie otrzymasz premii.

  • Brałam/brałem udział w poprzednich wersjach MM i nie dostałem premii, dlaczego?

    Jeśli jednym z warunków akcji było uzupełnienie numeru konta w aplikacji, sprawdź, czy to zrobiłeś. Numer konta składa się z 26 cyfr, bez spacji. Ważne, żeby wpisywany przez Ciebie numer był rzeczywiście numerem konta, które założyłeś w tej promocji. Konto musi być aktywne, więc nie zamykaj go, dopóki nie otrzymasz przelewu. Jeśli brałeś udział w edycji, w której nagrodą jest bon, sprawdź, kiedy zaksięgowane były Twoje transakcje.

  • Nie dostałem maila z potwierdzeniem, dlaczego?

    O tym, że premia została Ci przyznana dowiesz się z komunikatu dostępnego po zalogowaniu. W zakładce moje dane pojawi się właściwa informacja; jeśli nagrodą w danej edycji jest bon, znajdziesz tam również jego numer. Wiadomość mailowa wysyłana jest dodatkowo, a Organizator nie może brać odpowiedzialności za jej dostarczenie – filtry antyspamowe czy Twoje indywidualne ustawienia skrzynki mogą sprawić, że wiadomość zostanie przechwycona i zablokowana. Aby temu zapobiec możesz dodać mailing@portal.money.pl do bezpiecznych nadawców - wtedy będziesz mieć pewność, że otrzymasz każdą korespondencję z Money Manii.

  • Jak składać reklamacje?

    Najpierw upewnij się, że uzupełniłeś numer konta do wypłaty premii. Jeśli masz problem z działaniem aplikacji Money Mania, wyślij wiadomość na adres: moneymania@totalmoney.pl.

    Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie, wiadomość powinna zawierać:

    • szczegółowy opis problemu,
    • adres e-mail, który jednocześnie jest loginem w Money Manii
    • i – jeśli wysłałeś wniosek do banku – jego numer. Numer wniosku znajdziesz w swojej korespondencji z bankiem.

    Organizator ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, ale jeśli wszystkie dane niezbędne do weryfikacji zostały podane, rozpatrywanie Waszych skarg trwa dużo krócej. Jeśli Twoja reklamacja dotyczy samego produktu, obsługi posprzedażowej czy bankowości elektronicznej – skontaktuj się bezpośrednio z bankiem, który jest Partnerem danej edycji akcji.

  • Żeby dostać premię kilka razy, założę sobie kilka kont w Money Manii…

    W Regulaminie znajduje się zapis, że premia może zostać przyznana tylko jeden raz, więc zakładając kilka kont w Money Manii nie masz możliwości zgarnięcia premii kilka razy. Co więcej - jeden numer konta wpiszesz tylko raz. Jeśli będziesz chciał użyć go ponownie, na innym koncie Money Manii, nie uda Ci się go zapisać, dlatego składanie wniosku o ten sam produkt z kilku kont w Money Manii nie ma sensu.

  • Chcę założyć konto za pośrednictwem przelewu, czy wystarczy, że zgadzać się będzie imię i nazwisko?

    Dane osobowe i adresowe w tym banku muszą być zgodne z danymi w dowodzie osobistym i z danymi podanymi we wniosku.Jeśli wiesz, że dane nie będą się zgadzać, bo zmieniłeś adres czy nazwisko, wybierz opcję kuriera.

  • Nie widzę mojego wniosku

    Zwykle jest to spowodowane niepoprawnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Pamiętaj, że obsługa ciasteczek (plików cookie) oraz obsługa JavaScript musi być włączona w ustawieniach.