W Money Manii zyskujesz podwójnie!

Otwórz eKonto osobiste
i odbierz 140 zł w gotówce

Weż udział
Partner akcji:

Co dostajesz w tej edycji?

W tej edycji Money Manii możesz otrzymać 140 zł premii od mBanku.

Co trzeba zrobić? Wystarczy, że podpiszesz umowę o eKonto osobiste wraz z kartą,
a potem wykonasz nią 5 transakcji. Proste? Proste!

140 premii w gotówce
0 za:
  • wypłaty kartą od 100 zł z bankomatów w Polsce
  • za kartę przy tylko 1 transakcji w miesiącu
  • za 3 wypłaty z bankomatów za granicą
  • za otwarcie i prowadzenie rachunku

Dodatkowo do konta mamy dla Ciebie jeszcze:

usługę
wielowalutową
placówki
mBanku
spersonalizowaną
kartę
wygodną aplikcję
mobilną

Kiedy otrzymam premię w Money Manii - ważne daty!

01 do 13.09.2019 Zarejestruj się i wyślij wniosek o eKonto za pośrednictwem Money Manii
02 do 30.09.2019 Podpisz umowę o eKonto wraz z kartą
03 do 15.10.2019 Zaloguj się w Money Manii i uzupełnij numer swojego nowego eKonta
04 Do 31.10.2019 r. Wykonaj 5 transakcjina dowolną kwotę
05 do 25.11.2019 Otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zakwalifikowaniu się do wypłaty nagrody. + Otrzymasz wiadomość mailową z informacją o wysokości Twojej premii. Pamiętaj, żeby sprawdzić folder SPAM i dopisać Money Manię do listy sprawdzonych odbiorców – w innej sytuacji nie możemy odpowiadać za brak wiadomości. Informacja o premii widoczna jest po zalogowaniu w Money Manii, a to, czy otrzymasz wiadomość nie ma wpływu na wypłatę środków
06 do 29.11.2019 Premia wpłynie na Twoje eKonto – oczywiście pod warunkiem, że uzupełniłeś jego numer.

Premię otrzymasz po spełnieniu wszystkich warunków Regulaminu.
Pamiętaj o obowiązujących datach.

Weź udział

FAQ - czyli najczęściej zadawane pytania

  • Ważne informajce dla Ciebie!

    • Upewnij się, że ciasteczka (cookies) w przeglądarce której używasz są włączone, a także że nie używasz żadnych dodatków blokujących wyskakujące okienka (popupy).
    • Upewnij się, że obsługa JavaScript w używanej przez Ciebie przeglądarce jest włączona.
    • Niektóre antywirusy i firewalle mają tendencję do blokowania linków. Upewnij się, że Twój firewall akceptuje śledzenie ciasteczek (cookies) i że żadne inne programy nie blokują śledzenia cookiesów.
    • Postaraj się używać jednej i tej samej przeglądarki, abyś za każdym razem nie musiał zmieniać jej ustawień.
    • Podczas wysyłania wniosku staraj się używać jak najmniejszej ilości nowych okien czy zakładek.
    • Tylko transakcje, które rozpoczęły i zakończyły się przez naszą stronę kwalifikują się do otrzymania premii. Jeśli złożyłeś wniosek w placówce, przez inną stronę (w tym stronę banku) lub dokończyłeś go przez telefon, nie otrzymasz premii.

  • Brałam/brałem udział w poprzednich wersjach MM i nie dostałem premii, dlaczego?

    Jeśli jednym z warunków akcji było uzupełnienie numeru konta w aplikacji, sprawdź, czy to zrobiłeś. Numer konta składa się z 26 cyfr, bez spacji. Ważne, żeby wpisywany przez Ciebie numer był rzeczywiście numerem konta, które założyłeś w tej promocji. Konto musi być aktywne, więc nie zamykaj go, dopóki nie otrzymasz przelewu. Jeśli brałeś udział w edycji, w której nagrodą jest bon, sprawdź, kiedy zaksięgowane były Twoje transakcje.

  • Nie dostałem maila z potwierdzeniem, dlaczego?

    O tym, ze premia została Ci przyznana dowiesz się z komunikatu dostępnego po zalogowaniu. W zakładce moje dane pojawi się właściwa informacja; jeśli nagrodą w danej edycji jest bon, znajdziesz tam również jego numer. Wiadomość mailowa wysyłana jest dodatkowo, a Organizator nie może brać odpowiedzialności za jej dostarczenie – filtry antyspamowe czy Twoje indywidualne ustawienia skrzynki mogą sprawić, że wiadomość zostanie przechwycona i zablokowana. Aby temu zapobiec możesz dodać mailing@portal.money.pl do bezpiecznych nadawców - wtedy będziesz mieć pewność, że otrzymasz każdą korespondencję z Money Manii.

  • Jak składać reklamacje?

    Najpierw upewnij się, że uzupełniłeś numer konta do wypłaty premii. Jeśli masz problem z działaniem aplikacji Money Mania, wyślij wiadomość na adres: moneymania@totalmoney.pl.

    Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie, wiadomość powinna zawierać:

    • szczegółowy opis problemu,
    • adres e-mail, który jednocześnie jest loginem w Money Manii
    • i – jeśli wysłałeś wniosek do banku – jego numer. Numer wniosku znajdziesz w swojej korespondencji z bankiem.

    Organizator ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, ale jeśli wszystkie dane niezbędne do weryfikacji zostały podane, rozpatrywanie Waszych skarg trwa dużo krócej. Jeśli Twoja reklamacja dotyczy samego produktu, obsługi posprzedażowej czy bankowości elektronicznej – skontaktuj się bezpośrednio z bankiem, który jest Partnerem danej edycji akcji.

  • Żeby dostać premię kilka razy, założę sobie kilka kont w Money Manii…

    W Regulaminie znajduje się zapis, ze premia może zostać przyznana tylko jeden raz, więc zakładając kilka kont w Money Manii nie masz możliwości zgarnięcia premii kilka razy. Co więcej - jeden numer konta wpiszesz tylko raz. Jeśli będziesz chciał użyć go ponownie, na innym koncie Money Manii, nie uda Ci się go zapisać, dlatego składanie wniosku o ten sam produkt z kilku kont w Money Manii nie ma sensu.

  • Chcę założyć konto za pośrednictwem przelewu, czy wystarczy, że zgadzać się będzie imię i nazwisko?

    Dane osobowe i adresowe w tym banku muszą być zgodne z danymi w dowodzie osobistym i z danymi podanymi we wniosku. Jeśli wiesz, że dane nie będą się zgadzać, bo zmieniłeś adres czy nazwisko, wybierz opcję kuriera.

  • Nie widzę mojego wniosku

    Zwykle jest to spowodowane niepoprawnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Pamiętaj, że obsługa ciasteczek (plików cookie) oraz obsługa JavaScript musi być włączona w ustawieniach.