W Money Manii zyskujesz potrójnie! Otwórz EnveloKonto
i odbierz premię!

Weź udział
Pozostało jeszcze 1804
wniosków objętych promocją.

Co dostajesz w tej edycji?

Dzięki Money Manii możesz otrzymać 100 zł premii w gotówce. Pieniądze wydasz, na co tylko chcesz! Zarejestruj się, lub – jeśli masz już profil – zaloguj się i wyślij wniosek w Money Manii. Otwórz EnveloKonto, najbardziej mobilne konto do e-zakupów i skorzystaj z możliwości, jakie Ci daje. Po podpisaniu umowy o EnveloKonto wraz z EnveloKartą, wykonaj co najmniej 3 płatności EnveloKartą na łączną kwotę minimum 100 zł do 12 listopada. Uzupełnij numer konta w profilu Money Manii, a do 30 listopada 2018 na swoim koncie znajdziesz 100 zł premii. Pieniądze wydasz na co tylko chcesz. Proste? No pewnie, że proste!

Ważne!

Spiesz się, liczba wniosków dostępnych w promocji jest ograniczona.
Akcja trwa tylko do momentu osiągnięcia puli 2500 złożonych wniosków!
W promocji mogą brać udział tylko osoby, które nie są posiadaczami konta w Banku Pocztowym

Ile możesz zyskać?

Mobilne EnveloKonto to prosta i wygodna kontrola finansów:
  • 0 zł za prowadzenie konta i zwykłe przelewy internetowe w PLN (krajowe)
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
  • 0 zł za korzystanie z wpłatomatów sieci Euronet
  • 0 zł za kartę debetową dla osób poniżej 26 lat
  • 0 zł za kartę dla osób powyżej 26 lat przy 1 płatności kartą i przelewach z innych banków łącznie na min. 1000 zł w miesiącu poprzedzającym pobranie opłaty za kartę (w przeciwnym razie opłata 5 zł miesięcznie)
  • 0 zł za przewalutowanie transakcji zagranicznych
  • korzystne kursy Visa porównywalne do kursów NBP
  • zwroty za zakupy w programie Visa Oferty – płać kartą i otrzymuj zwroty bezpośrednio na Twoje konto
    Regulamin Programu Visa Oferty
Zyskaj nawet 120 zł za przelewanie wynagrodzenia do EnveloBanku
  • Zarejestruj się
  • Złóż dyspozycję przekazywania wynagrodzenia
  • Otrzymuj co miesiąc min. 1500 zł z tytułu wynagrodzenia od pracodawcy
  • Płać kartą za min. 500 zł miesięcznie
  • Za każdy miesiąc w którym spełnisz warunki otrzymasz 20 zł bonusu, przez 6 kolejnych miesięcy możesz zyskać w sumie do 120 zł
    Regulamin konkursu
Zyskaj do 200 zł rocznie w Programie EnveloBonus
  • Zarejestruj się w bankowości internetowej lub mobilnej
  • Zrób dowolne zakupy w internecie za minimum 30 zł
  • Zapłać za nie kartą EnveloBanku lub szybkim przelewem internetowym z EnveloKonta (tzw. pay-by link)
  • Wybierz jeden ze sposobów dostawy Poczty Polskiej
  • Zwrócimy Ci do 200 zł rocznie kosztu przesyłek na Twoje EnveloKonto
    Regulamin Programu EnveloBonus
A dodatkowo do 30 września możesz zyskać 50 zł do Empiku i nawet 1 000 zł na bilety lotnicze w konkursie „Podróżuj z nami korzystnie”
  • Zarejestruj się
  • Wykonaj płatności EnveloKartą na usługi i produkty związane z podróżami za minimum 2 500 zł
  • Odbierz kartę podarunkową o wartości 50 zł do sklepu empik.com
  • 5 najbardziej aktywnych uczestników ma szansę wygrać voucher o wartości 1000 zł na bilety lotnicze
    Regulamin konkursu

Dlaczego warto?

100% Polski

EnveloBank wyróżnia w 100% polski kapitał oraz najnowsze rozwiązania technologiczne. Stoi za nim siła i tradycja Poczty Polskiej.

Nowoczesna bankowość

Oferuje ponadto intuicyjny serwis bankowości internetowej oraz wyróżnianą w rankingach aplikację mobilną dostosowaną do Twoich potrzeb.

Uporządkowane finanse

Moduł faktur i kalendarza – funkcjonalności, które pomogą uporządkować Twoje finanse osobiste.

Jak założyć EnveloKonto?

krok 1

Przygotuj dowód osobisty i zaloguj się na profilu w Money Manii.

Załóż konto
krok 2

Kliknij i wypełnij wniosek o EnveloKonto online. Pamiętaj, żeby zaakceptować bankowe zgody marketingowe, bo bez nich nie dowiemy się, że powinieneś otrzymać premię.

krok 3

Popisz umowę o EnveloKonto wraz z Envelokartą.

krok 4

Aby otrzymać premię wystarczy, że w terminie do 12 listopada 2018 r. wykonasz co najmniej 3 płatności EnveloKartą na łączną kwotę minimum 100 zł..

O czym należy pamiętać, aby zgarnąć premię:

  • Złóż wniosek za pośrednictwem Money Manii
    Do 30 września 2018 r.
  • Podpisz umowę o prowadzenie wybranego rachunku
    Do 19 października 2018 r.
  • Wykonaj co najmniej 3 płatności EnveloKartą na łączną kwotę minimum 100 zł
    Do 12 listopada 2018 r.
  • Jeśli spełniłeś warunki regulaminu, premia znajdzie się na Twoim Koncie
    Do 30 listopada 2018 r.

FAQ

Czyli najczęściej zadawane pytania

  • Ważne informajce dla Ciebie!

    • Upewnij się, że ciasteczka (cookies) w przeglądarce której używasz są włączone, a także że nie używasz żadnych dodatków blokujących wyskakujące okienka (popupy).
    • Upewnij się, że obsługa JavaScript w używanej przez Ciebie przeglądarce jest włączona.
    • Niektóre antywirusy i firewalle mają tendencję do blokowania linków. Upewnij się, że twój firewall akceptuje śledzenie ciasteczek (cookies) i że żadne inne programy nie blokują śledzenia cookiesów.
    • Postaraj się używać jednej i tej samej przeglądarki, abyś za każdym razem nie musiał zmieniać jej ustawień.
    • Podczas wysyłania wniosku staraj się używać jak najmniejszej ilości nowych okien czy zakładek.
    • Tylko transakcje, które rozpoczęły i zakończyły się przez naszą stronę kwalifikują się do otrzymania premii. Jeśli złożyłeś wniosek w placówce, przez inną stronę (w tym stronę banku) lub dokończyłeś go przez telefon, nie otrzymasz premii.

  • Brałam/brałem udział w poprzednich wersjach MM i nie dostałem premii, dlaczego?

    Jeśli jednym z warunków akcji było uzupełnienie numeru konta w aplikacji, sprawdź, czy to zrobiłeś. Numer konta składa się z 26 cyfr, bez spacji. Ważne, żeby wpisywany przez Ciebie numer był rzeczywiście numerem konta, które założyłeś w tej promocji. Konto musi być aktywne, więc nie zamykaj go, dopóki nie otrzymasz przelewu. Jeśli brałeś udział w edycji, w której nagrodą jest bon, sprawdź, kiedy zaksięgowane były Twoje transakcje.

  • Nie dostałem maila z potwierdzeniem, dlaczego?

    O tym, ze premia została Ci przyznana dowiesz się z komunikatu dostępnego po zalogowaniu. W zakładce moje dane pojawi się właściwa informacja; jeśli nagrodą w danej edycji jest bon, znajdziesz tam również jego numer. Wiadomość mailowa wysyłana jest dodatkowo, a Organizator nie może brać odpowiedzialności za jej dostarczenie – filtry antyspamowe czy Twoje indywidualne ustawienia skrzynki mogą sprawić, że wiadomość zostanie przechwycona i zablokowana. Aby temu zapobiec możesz dodać mailing@portal.money.pl do bezpiecznych nadawców - wtedy będziesz mieć pewność, że otrzymasz każdą korespondencję z Money Manii.

  • Jak składać reklamacje?

    Najpierw upewnij się, że uzupełniłeś numer konta do wypłaty premii. Jeśli masz problem z działaniem aplikacji Money Mania, wyślij wiadomość na adres: moneymania@totalmoney.pl.

    Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie, wiadomość powinna zawierać:

    • szczegółowy opis problemu,
    • adres e-mail, który jednocześnie jest loginem w Money Manii
    • i – jeśli wysłałeś wniosek do banku – jego numer. Numer wniosku znajdziesz w swojej korespondencji z bankiem.

    Organizator ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, ale jeśli wszystkie dane niezbędne do weryfikacji zostały podane, rozpatrywanie Waszych skarg trwa dużo krócej. Jeśli Twoja reklamacja dotyczy samego produktu, obsługi posprzedażowej czy bankowości elektronicznej – skontaktuj się bezpośrednio z bankiem, który jest Partnerem danej edycji akcji.

  • Żeby dostać premię kilka razy, założę sobie kilka kont w Money Manii…

    W Regulaminie znajduje się zapis, ze premia może zostać przyznana tylko jeden raz, więc zakładając kilka kont w Money Manii nie masz możliwości zgarnięcia premii kilka razy. Co więcej - jeden numer konta wpiszesz tylko raz. Jeśli będziesz chciał użyć go ponownie, na innym koncie Money Manii, nie uda Ci się go zapisać, dlatego składanie wniosku o ten sam produkt z kilku kont w Money Manii nie ma sensu.

  • Chcę założyć konto za pośrednictwem przelewu, czy wystarczy, że zgadzać się będzie imię i nazwisko?

    Dane osobowe i adresowe w tym banku muszą być zgodne z danymi w dowodzie osobistym i z danymi podanymi we wniosku. Jeśli wiesz, że dane nie będą się zgadzać, bo zmieniłeś adres czy nazwisko, wybierz opcję kuriera.

  • Bank odrzucił mój wniosek, ponieważ nie zgadzały się dane, co teraz?

    W przypadku negatywnej weryfikacji załączonego skanu dowodu osobistego lub niezgodności danych w przelewie weryfikacyjnym Bank może odrzucić wniosek o otwarcie konta. Wtedy skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres moneymania@totalmoney.pl. W mailu koniecznie podaj swój login do Money Maniii.

  • Nie widzę mojego wniosku

    Zwykle jest to spowodowane niepoprawnymi ustawieniami twojej przeglądarki. Pamiętaj, że obsługa ciasteczek (plików cookie) oraz obsługa JavaScript musi być włączona w ustawieniach.

  • Czy jeżeli założyłem konto w EnveloBanku z innego wniosku, niż ten w Serwisie Promocji, to też biorę udział w Promocji?

    Niestety nie. Aby wziąć udział w Promocji konieczna jest rejestracja w Serwisie Promocji i założenie EnveloKonta wykorzystując link do wniosku udostępniony w Serwisie Promocji.

  • Czy z każdego konta mogę zrobić przelew weryfikacyjny?

    Jeśli wybierasz opcję potwierdzenia założenia EnveloKonta przelewem bankowym, upewnij się, że dane, które podajesz we wniosku, są identyczne z Twoimi danymi w banku, z którego wykonasz przelew. Literówki mogą skutkować odrzuceniem wniosku przez Bank.

  • Kiedy mogę spodziewać się wypłaty Premii?

    Zgodnie z Regulaminem, Premia zostanie wypłacona do 30 listopada 2018 r. na założone w Promocji EnveloKonto.

  • Czy Premia będzie wypłacona na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy założony w EnveloBanku?

    Tak. Zgodnie z Regulaminem Promocji kwota Premii zostanie przekazana na EnveloKonto założone przez Uczestnika w ramach Promocji do 30 listopada 2018 r.

  • Czy mogę wziąć udział w promocji jeżeli posiadam rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku Pocztowym?

    Nie. Uczestnik nie może być posiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku Pocztowym w momencie wysłania Wniosku Internetowego w Promocji, z wyjątkiem sytuacji, w której jesteś współposiadaczem lub pełnomocnikiem do konta w Banku Pocztowym.

  • Czy w ramach Promocji płatności internetowe kartą płatniczą również są brane pod uwagę?

    Tak. Płatności internetowe również umożliwiają spełnienie warunku płatności kartą płatniczą

  • W jaki sposób mogę skierować zapytanie bezpośrednio do Banku?

    Kontakt z Bankiem możliwy jest m.in.: na numer telefonu Contact Centre: 52 34 99 499 poprzez bankowość internetową, w placówce Banku Pocztowego oraz listownie na adres siedziby Banku: Wydział Obsługi Reklamacji, ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz, z dopiskiem „Money Mania 16”.