W Money Manii zyskujesz podwójnie!
Otwórz Konto 360o lub Konto 360o Student
zyskaj aż 150 zł premii!

Weź udział

Co dostajesz w tej edycji?

Dzięki Money Manii możesz otrzymać dodatkowo 150 zł w gotówce. I wydać je, na co tylko chcesz!
Zarejestruj się, lub – jeśli masz już profil – zaloguj się i wyślij wniosek w Money Manii. Załóż Konto 360o lub 360o Student i skorzystaj z możliwości, jakie Ci daje. Po podpisaniu umowy przelej 1000 zł oraz wykonaj jedną transakcję bezgotówkową w każdym z dwóch miesięcy trwania Akcji, a po zakończeniu promocji na Twoim koncie znajdziesz 150 zł. Pieniądze wydasz na co tylko chcesz. Proste? No pewnie, że proste!

Chcesz otrzymać premię?

Odbierz premię. A dodatkowo zyskaj:
  • 0 zł za prowadzenie konta, kartę i wypłaty ze wszystkich bankomatów jeśli aktywnie korzystasz z konta osobistego, czyli przelewasz na nie swój dochód (min. 1000 zł wpływów zewnętrznych miesięcznie) i płacisz min. raz w miesiącu kartą do konta lub BLIKIEM
  • 0 zł za krajowe przelewy w PLN w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
  • 0 zł za wygodne przelewy na numer telefonu
  • 0 zł za realizację zleceń stałych i poleceń zapłaty

Jak założyć Konto 360o lub Konto 360o Student ?

krok 1

Przygotuj dowód osobisty i zaloguj się na profilu w Money Manii

Załóż profil
krok 2

Kliknij i wypełnij wniosek o Konto 360o lub Konto 360o Student online. Pamiętaj, żeby zaakceptować bankowe zgody marketingowe, bo bez nich nie dowiemy się, że powinieneś otrzymać premię.

krok 3

Popisz umowę o Konto 360o lub Konto 360o Student.

krok 4

Aby otrzymać premię wystarczy, że na swoje nowe Konto 360o lub Konto 360o Student w Banku Millennium przelejesz co najmniej 1 000 zł (jeden tysiąc złotych) oraz wykonasz przynajmniej jedną transakcję bezgotówkową w każdym z dwóch miesięcy trwania Akcji, przy czym za płatność bezgotówkową rozumie się transakcje dokonane kartą debetową do Konta lub Blikiem.

O czym należy pamiętać, aby zgarnąć premię:

  • Złóż wniosek za pośrednictwem Money Manii
    Od 25 maja do 22 czerwca 2018 r.
  • Podpisz umowę o prowadzenie wybranego rachunku
    Do 30 czerwca 2018 r.
  • Zasil konto kwotą co najmniej 1 000 zł i wykonaj min. jedną płatność bezgotówkowąi
    Lipiec i sierpień 2018 r.
  • Jeśli spełniłeś warunki regulaminu, premia znajdzie się na Twoim Koncie
    Do 15 września 2018 r.

FAQ

Czyli najczęściej zadawane pytania

  • Ważne informajce dla Ciebie!

    • Upewnij się, że ciasteczka (cookies) w przeglądarce której używasz są włączone, a także że nie używasz żadnych dodatków blokujących wyskakujące okienka (popupy).
    • Upewnij się, że obsługa JavaScript w używanej przez Ciebie przeglądarce jest włączona.
    • Niektóre antywirusy i firewalle mają tendencję do blokowania linków. Upewnij się, że twój firewall akceptuje śledzenie ciasteczek (cookies) i że żadne inne programy nie blokują śledzenia cookiesów.
    • Postaraj się używać jednej i tej samej przeglądarki, abyś za każdym razem nie musiał zmieniać jej ustawień.
    • Podczas wysyłania wniosku staraj się używać jak najmniejszej ilości nowych okien czy zakładek.
    • Tylko transakcje, które rozpoczęły i zakończyły się przez naszą stronę kwalifikują się do otrzymania premii. Jeśli złożyłeś wniosek w placówce, przez inną stronę (w tym stronę banku) lub dokończyłeś go przez telefon, nie otrzymasz premii.

  • Brałam/brałem udział w poprzednich wersjach MM i nie dostałem premii, dlaczego?

    Jeśli jednym z warunków akcji było uzupełnienie numeru konta w aplikacji, sprawdź, czy to zrobiłeś. Numer konta składa się z 26 cyfr, bez spacji. Ważne, żeby wpisywany przez Ciebie numer był rzeczywiście numerem konta, które założyłeś w tej promocji. Konto musi być aktywne, więc nie zamykaj go, dopóki nie otrzymasz przelewu. Jeśli brałeś udział w edycji, w której nagrodą jest bon, sprawdź, kiedy zaksięgowane były Twoje transakcje.

  • Nie dostałem maila z potwierdzeniem, dlaczego?

    O tym, ze premia została Ci przyznana dowiesz się z komunikatu dostępnego po zalogowaniu. W zakładce moje dane pojawi się właściwa informacja; jeśli nagrodą w danej edycji jest bon, znajdziesz tam również jego numer. Wiadomość mailowa wysyłana jest dodatkowo, a Organizator nie może brać odpowiedzialności za jej dostarczenie – filtry antyspamowe czy Twoje indywidualne ustawienia skrzynki mogą sprawić, że wiadomość zostanie przechwycona i zablokowana. Aby temu zapobiec możesz dodać mailing@portal.money.pl do bezpiecznych nadawców - wtedy będziesz mieć pewność, że otrzymasz każdą korespondencję z Money Manii.

  • Jak składać reklamacje?

    Najpierw upewnij się, że uzupełniłeś numer konta do wypłaty premii. Jeśli masz problem z działaniem aplikacji Money Mania, wyślij wiadomość na adres: moneymania@totalmoney.pl.

    Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie, wiadomość powinna zawierać:

    • szczegółowy opis problemu,
    • adres e-mail, który jednocześnie jest loginem w Money Manii
    • i – jeśli wysłałeś wniosek do banku – jego numer. Numer wniosku znajdziesz w swojej korespondencji z bankiem.

    Organizator ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, ale jeśli wszystkie dane niezbędne do weryfikacji zostały podane, rozpatrywanie Waszych skarg trwa dużo krócej. Jeśli Twoja reklamacja dotyczy samego produktu, obsługi posprzedażowej czy bankowości elektronicznej – skontaktuj się bezpośrednio z bankiem, który jest Partnerem danej edycji akcji.

  • Żeby dostać premię kilka razy, założę sobie kilka kont w Money Manii…

    W Regulaminie znajduje się zapis, ze premia może zostać przyznana tylko jeden raz, więc zakładając kilka kont w Money Manii nie masz możliwości zgarnięcia premii kilka razy. Co więcej - jeden numer konta wpiszesz tylko raz. Jeśli będziesz chciał użyć go ponownie, na innym koncie Money Manii, nie uda Ci się go zapisać, dlatego składanie wniosku o ten sam produkt z kilku kont w Money Manii nie ma sensu.

  • Chcę założyć konto za pośrednictwem przelewu, czy wystarczy, że zgadzać się będzie imię i nazwisko?

    Dane osobowe i adresowe w tym banku muszą być zgodne z danymi w dowodzie osobistym i z danymi podanymi we wniosku. Jeśli wiesz, że dane nie będą się zgadzać, bo zmieniłeś adres czy nazwisko, wybierz opcję kuriera.

  • Bank odrzucił mój wniosek, ponieważ nie zgadzały się dane, co teraz?

    W przypadku negatywnej weryfikacji załączonego skanu dowodu osobistego lub niezgodności danych w przelewie weryfikacyjnym Bank może odrzucić wniosek o otwarcie konta. Wtedy skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres moneymania@totalmoney.pl. W mailu koniecznie podaj swój login do Money Maniii.

  • Nie widzę mojego wniosku

    Zwykle jest to spowodowane niepoprawnymi ustawieniami twojej przeglądarki. Pamiętaj, że obsługa ciasteczek (plików cookie) oraz obsługa JavaScript musi być włączona w ustawieniach.