W Money Manii zyskujesz podwójnie!
Otwórz Konto Jakże Osobiste w Alior Banku
i odbierz bon na zakupy w Allegro.pl

Weź udział »

Co dostajesz w tej edycji?

Teraz w Money Manii jeszcze więcej korzyści – zakładając Konto Jakże Osobiste w Alior Banku sam decydujesz, co wybierasz z całego wachlarza możliwości! Możesz zdecydować się na: bezpłatne wypłaty z bankomatów w Polsce, program Mastercard Priceless Specials, wyższe oprocentowanie na koncie oszczędnościowym, bezpłatne bankomaty za granicą, limit w rachunku bez odsetek przez 10 dni, zwrot za płatności zbliżeniowe telefonem, ubezpieczenie w podróży za granicą, pomoc w nagłych wypadkach - pakiet assistance czy pakiet bezpłatnych przelewów natychmiastowych. Możesz wybrać je wszystkie, albo kilka, najbardziej przydatnych właśnie Tobie. A jeśli swoje nowe Konto Jakże Osobiste w Alior Banku założysz za pośrednictwem Money Manii, masz szansę na dodatkową korzyść w postaci bonu o wartości 150 zł do zrealizowania na dowolne zakupy w serwisie Allegro.pl.

Bezpłatne wypłaty
z bankomatów w Polsce

Program Mastercard
Priceless Specials

Wyższe oprocentowanie
na koncie oszczędnościowym

Bezpłatne bankomaty
za granicą

Limit w rachunku bez
odsetek przez 10 dni

Zwrot 1% za płatności
zbliżeniowe telefonem

Ubezpieczenie w
podróży za granicą

Pomoc w nagłych wypadkach
pakiet assistance

Pakiet bezpłatnych
przelewów natychmiastowych

Chcesz otrzymać bon?

Jeśli chcesz otrzymać bon to wystarczy, że na swoje nowe konto Jakże Osobiste w Alior Banku przelejesz co najmniej 1 000 zł (jeden tysiąc złotych) oraz wykonasz minimum trzy płatności bezgotówkowe. Proste? Proste!

Dodatkowo, możesz dobrać korzyści, których w danym momencie potrzebujesz.
Dwie są darmowe, a każda następna to tylko 3,50 zł/mies. Wybrane korzyści zaczną działać już następnego dnia.

* Opłata za prowadzenie konta nie zostanie pobrana, jeżeli w danym miesiącu kalendarzowym zanotowano na koncie jednorazowy wpływ na kwotę min. 1500 zł z innego banku lub z konta firmowego w Alior Banku lub jeżeli właściciel rachunku nie ukończył 26 roku życia. W pozostałych przypadkach opłata wyniesie 10 zł miesięcznie. Opłata za korzystanie z karty do konta wyniesie 5 zł miesięcznie w przypadku, gdy w danym miesiącu nie zostaną rozliczone na koncie transakcje bezgotówkowe wykonane kartą na łączną kwotę min. 300 zł, liczone indywidualnie dla każdej karty wydanej do konta.

Jak założyć Konto Jakże Osobiste w Money Manii?

krok 1

Przygotuj dowód osobisty i zaloguj się na koncie w Money Manii

Załóż konto
krok 2

Kliknij i wypełnij wniosek o Konto Jakże Osobiste w Alior Banku. Pamiętaj, żeby zaakceptować zgody marketingowe, bo bez nich nie dowiemy się, że powinieneś otrzymać bon!

krok 3

Popisz umowę o Konto Jakże Osobiste w Alior Banku i wybierz swoje korzyści!

krok 4

Aby otrzymać bon wystarczy, że na swoje nowe konto Jakże Osobiste w Alior Banku przelejesz co najmniej 1 000 zł (jeden tysiąc złotych) oraz wykonasz minimum trzy płatności bezgotówkowe.

Ważne daty – zapamiętaj, aby otrzymać bon!

Dostaniesz od nas informację o spełnieniu warunków akcji i unikalny numer bonu.
Twój numer bonu zostanie umieszczony we wskazanym miejscu w aplikacji ("moje konto" dostępne po zalogowaniu)

  • Złóż wniosek o Konto Jakże Osobiste za pośrednictwem Money Manii
    Od 12 kwietnia do 13 maja 2018 r.
  • Podpisz umowę o prowadzenie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
    Do 30 maja 2018 r.
  • Spełnij warunki Akcji
    Do 31 lipca 2018 r.
  • Sprawdź skrzynkę mailową! Dostaniesz od nas informację o spełnieniu warunków akcji i unikalny numer bonu. Twój numer bonu zostanie umieszczony we wskazanym miejscu w aplikacji ("moje konto" dostępne po zalogowaniu)
    Do 31 sierpnia 2018 r.

FAQ

Czyli najczęściej zadawane pytania

  • Ważne informacje dla Ciebie!

    Money Maniaku! Zanim złożysz reklamację upewnij się, że numer konta do wypłaty premii jest uzupełniony. Jeśli masz problem z działaniem aplikacji Money Mania, wyślij wiadomość na adres: moneymania@totalmoney.pl. Upewnij się również, że spełniasz poniższe warunki, ponieważ są one wymagane do poprawnego działania strony. Zignorowanie tych zaleceń może skutkować nieotrzymaniem premii.

    • Upewnij się, że ciasteczka (cookies) w przeglądarce której używasz są włączone, a także że nie używasz żadnych dodatków blokujących wyskakujące okienka (popupy).
    • Upewnij się, że obsługa JavaScript w używanej przez Ciebie przeglądarce jest włączona.
    • Niektóre antywirusy i firewalle mają tendencję do blokowania linków. Upewnij się, że twój firewall akceptuje śledzenie ciasteczek (cookies) i że żadne inne programy nie blokują śledzenia cookiesów.
    • Postaraj się używać jednej i tej samej przeglądarki, abyś za każdym razem nie musiał zmieniać jej ustawień.
    • Podczas wysyłania wniosku staraj się używać jak najmniejszej ilości nowych okien czy zakładek.
    • Tylko transakcje, które rozpoczęły i zakończyły się przez naszą stronę kwalifikują się do otrzymania premii. Jeśli złożyłeś wniosek w placówce, przez inną stronę (w tym stronę banku) lub dokończyłeś go przez telefon, nie otrzymasz premii.

  • Brałam/brałem udział w poprzednich wersjach MM i nie dostałem premii, dlaczego?

    Jeśli jednym z warunków akcji było uzupełnienie numeru konta w aplikacji, sprawdź, czy to zrobiłeś. Numer konta składa się z 26 cyfr, bez spacji. Ważne, żeby wpisywany przez Ciebie numer był rzeczywiście numerem konta, które założyłeś w tej promocji. Konto musi być aktywne, więc nie zamykaj go, dopóki nie otrzymasz przelewu. Jeśli brałeś udział w edycji, w której nagrodą jest bon, sprawdź, kiedy zaksięgowane były Twoje transakcje.

  • Nie dostałem maila z potwierdzeniem, dlaczego?

    O tym, ze premia została Ci przyznana dowiesz się z komunikatu dostępnego po zalogowaniu. W zakładce moje dane pojawi się właściwa informacja; jeśli nagrodą w danej edycji jest bon, znajdziesz tam również jego numer. Wiadomość mailowa wysyłana jest dodatkowo, a Organizator nie może brać odpowiedzialności za jej dostarczenie – filtry antyspamowe czy Twoje indywidualne ustawienia skrzynki mogą sprawić, że wiadomość zostanie przechwycona i zablokowana. Aby temu zapobiec możesz dodać mailing@portal.money.pl do bezpiecznych nadawców - wtedy będziesz mieć pewność, że otrzymasz każdą korespondencję z Money Manii.

  • Jak składać reklamacje?

    Najpierw upewnij się, że uzupełniłeś numer konta do wypłaty premii. Jeśli masz problem z działaniem aplikacji Money Mania, wyślij wiadomość na adres: moneymania@totalmoney.pl.

    Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie, wiadomość powinna zawierać:

    • szczegółowy opis problemu,
    • adres e-mail, który jednocześnie jest loginem w Money Manii
    • i – jeśli wysłałeś wniosek do banku – jego numer. Numer wniosku znajdziesz w swojej korespondencji z bankiem.

    Organizator ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, ale jeśli wszystkie dane niezbędne do weryfikacji zostały podane, rozpatrywanie Waszych skarg trwa dużo krócej. Jeśli Twoja reklamacja dotyczy samego produktu, obsługi posprzedażowej czy bankowości elektronicznej – skontaktuj się bezpośrednio z bankiem, który jest Partnerem danej edycji akcji.

  • Żeby dostać premię kilka razy, założę sobie kilka kont w Money Manii…

    W Regulaminie znajduje się zapis, ze premia może zostać przyznana tylko jeden raz, więc zakładając kilka kont w Money Manii nie masz możliwości zgarnięcia premii kilka razy. Co więcej - jeden numer konta wpiszesz tylko raz. Jeśli będziesz chciał użyć go ponownie, na innym koncie Money Manii, nie uda Ci się go zapisać, dlatego składanie wniosku o ten sam produkt z kilku kont w Money Manii nie ma sensu.

  • Chcę założyć konto za pośrednictwem przelewu, czy wystarczy, że zgadzać się będzie imię i nazwisko?

    Dane osobowe i adresowe w tym banku muszą być zgodne z danymi w dowodzie osobistym i z danymi podanymi we wniosku. Jeśli wiesz, że dane nie będą się zgadzać, bo zmieniłeś adres czy nazwisko, wybierz opcję kuriera.

  • Bank odrzucił mój wniosek, ponieważ nie zgadzały się dane, co teraz?

    W przypadku negatywnej weryfikacji załączonego skanu dowodu osobistego lub niezgodności danych w przelewie weryfikacyjnym Bank może odrzucić wniosek o otwarcie konta. Wtedy skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres moneymania@totalmoney.pl. W mailu koniecznie podaj swój login do Money Maniii.

  • Nie widzę mojego wniosku

    Zwykle jest to spowodowane niepoprawnymi ustawieniami twojej przeglądarki. Pamiętaj, że obsługa ciasteczek (plików cookie) oraz obsługa JavaScript musi być włączona w ustawieniach.