W Money Manii zyskujesz podwójnie

Załóż Konto 360˚ lub Konto 360˚ Student. Do zdobycia nawet 150 zł premii!

Weź udział »

Co dostajesz?

Dzięki Money Manii możesz otrzymać dodatkowo 150 zł do wydania na Allegro

150 zł

Zarejestruj się lub – jeśli jeśli jesteś już zarejestrowany – zaloguj się i wyślij wniosek w Money Manii.
Załóż Konto 360˚/ 360˚ Student wraz z kartą i korzystaj z możliwości, jakie Ci daje.

W listopadzie i grudniu spełnij warunki promocji, a bon wyślemy na Twój adres e-mail. Będziesz mógł pobrać go również ze swojego konta w Money Manii. Bon ważny jest przez 180 dni i możesz zapłacić nim za dowolne produkty na Allegro.pl

Weź udział »

Jak założyć Konto 360˚/Konto 360˚ Student w Money Manii?

To bardzo proste!

Krok 1

Zaloguj się w Money Manii, kliknij w link i wypełnij online wniosek o kartę i Konto 360˚/Konto 360˚ Student.

Pamiętaj, żeby zaznaczyć wszystkie zgody. To jeden z warunków uzyskania premii w postaci bonu.

Weź udział »

Krok 2

Podpisz umowę.

W procesie z kurierem - wtedy kartę do konta otrzymasz od razu, lub z wizytą w wybranym przez Ciebie oddziale Banku Millennium, gdzie kartę do konta zamówi dla Ciebie pracownik Banku. Karta dotrze w ciągu 5-14 dni.

Krok 3

Aktywuj swoje Konto 360˚ / Konto 360˚ Student.

Krok 4

Aktywuj swoją nową kartę i nadaj jej PIN

Krok 5

W każdym z dwóch miesięcy, tj. w listopadzie i grudniu:

  • • zasil nowo otwarte Konto 360˚ / Konto 360˚ Student kwotą co najmniej 1 000 zł
  • • i wykonaj co najmniej jedną płatność bezgotówkową, przy czym za płatność bezgotówkową rozumie się transakcje dokonane kartą debetową do Konta lub Blikiem

Ważne daty

Czyli o czym należy pamiętać, aby zyskać aż 150 zł

Pamiętaj, że aby otrzymać bon, musisz spełnić wszystkie warunki akcji.
  • Złóż wniosek o kartę i Konto 360˚/Konto 360˚ Student za naszym pośrednictwem
    4-31 października 2017
  • Podpisz umowę o prowadzenie wybranego rachunku
    do 6 listopada 2017
  • W każdym z tych miesięcy zasil konto kwotą co najmniej 1 000 zł i wykonaj min. jedną płatność bezgotówkową
    Listopad i grudzień 2017
  • Bon otrzymasz w formie kodu. Będziesz mógł pobrać z zakładki „MOJE DANE”, wyślemy go również w wiadomości e-mail.
    22 stycznia 2018

FAQ

Czyli najczęściej zadawane pytania

  • Brałam/brałem udział w poprzednich wersjach MM i nie dostałem premii, dlaczego?

    Sprawdź, czy uzupełniłeś numer konta. Numer konta składa się z 26 cyfr, bez spacji. Ważne, żeby wpisywany przez Ciebie numer był rzeczywiście numerem konta, które założyłeś w tej promocji. Konto musi być aktywne, więc nie zamykaj go, dopóki nie otrzymasz przelewu.

  • Nie dostałem maila z potwierdzeniem, dlaczego?

    O tym, ze premia została Ci przyznana dowiesz się z komunikatu dostępnego po zalogowaniu. We wskazanym w regulaminie terminie w zakładce „Wysłane wnioski” status Twojego wniosku zmieni się na „Przyznana premia”. Wiadomość mailowa wysyłana jest dodatkowo, a Organizator nie może brać odpowiedzialności za jej dostarczenie – filtry antyspamowe czy Twoje indywidualne ustawienia skrzynki mogą sprawić, że wiadomość zostanie przechwycona i zablokowana. Aby temu zapobiec możesz dodać adres do bezpiecznych nadawców, wtedy będziesz mieć pewność, że otrzymasz każdą korespondencję z Money Manii.

  • Jak składać reklamacje?

    Najpierw upewnij się, że uzupełniłeś numer konta do wypłaty premii. Jeśli masz problem z działaniem aplikacji Money Mania, wyślij wiadomość na adres: moneymania@firma.money.pl. Jeśli chcesz wysłać reklamację wyślij ją na adres: reklamacje-mania@firma.money.pl.

    Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie, wiadomość powinna zawierać:

    • szczegółowy opis problemu,
    • adres e-mail, który jednocześnie jest loginem w Money Manii
    • i – jeśli wysłałeś wniosek do banku – jego numer. Numer wniosku znajdziesz w swojej korespondencji z bankiem.

    Organizator ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, ale jeśli wszystkie dane niezbędne do weryfikacji zostały podane, rozpatrywanie Waszych skarg trwa dużo krócej. Jeśli Twoja reklamacja dotyczy samego produktu, obsługi posprzedażowej czy bankowości elektronicznej – skontaktuj się bezpośrednio z bankiem, który jest Partnerem danej edycji akcji.

  • Żeby dostać premię kilka razy, założę sobie kilka kont w Money Manii…

    W Regulaminie znajduje się zapis, ze premia może zostać przyznana tylko jeden raz, więc zakładając kilka kont w Money Manii nie masz możliwości zgarnięcia premii kilka razy. Co więcej - jeden numer konta wpiszesz tylko raz. Jeśli będziesz chciał użyć go ponownie, na innym koncie Money Manii, nie uda Ci się go zapisać, dlatego składanie wniosku o ten sam produkt z kilku kont w Money Manii nie ma sensu.

  • Chcę założyć konto za pośrednictwem przelewu, czy wystarczy, że zgadzać się będzie imię i nazwisko?

    Dane osobowe i adresowe w tym banku muszą być zgodne z danymi w dowodzie osobistym i z danymi podanymi we wniosku. Jeśli wiesz, że dane nie będą się zgadzać, bo zmieniłeś adres czy nazwisko, wybierz opcję kuriera.

  • Bank odrzucił mój wniosek, ponieważ nie zgadzały się dane, co teraz?

    W przypadku negatywnej weryfikacji załączonego skanu dowodu osobistego lub niezgodności danych w przelewie weryfikacyjnym Bank może odrzucić wniosek o otwarcie konta. Wtedy skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres moneymania@firma.money.pl. W mailu koniecznie podaj swój login do Money Maniii.

  • Nie widzę mojego wniosku

    Zwykle jest to spowodowane niepoprawnymi ustawieniami twojej przeglądarki. Pamiętaj, że obsługa ciasteczek (plików cookie) oraz obsługa JavaScript musi być włączona w ustawieniach.