Upewnij się, że poniższe warunki zostały przez Ciebie spełnione,
gdyż są one wymagane do poprawnego działania strony.
Zignorowanie tych zaleceń może skutkować nieotrzymaniem premii.
  • Upewnij się, że ciasteczka (cookies) w przeglądarce której używasz są włączone, a także że nie używasz żadnych dodatków blokujących wyskakujące okienka (popupy).
  • Upewnij się, że obsługa JavaScript w używanej przez Ciebie przeglądarce jest włączona.
  • Niektóre antywirusy i firewalle mają tendencję do blokowania linków. Upewnij się, że twój firewall akceptuje śledzenie ciasteczek (cookies) i że żadne inne programy nie blokują śledzenia cookiesów.
  • Postaraj się używać jednej i tej samej przeglądarki, abyś za każdym razem nie musiał zmieniać jej ustawień.
  • Podczas wysyłania wniosku staraj się używać jak najmniejszej ilości nowych okien czy zakładek.
  • Tylko transakcje, które rozpoczęły i zakończyły się przez naszą stronę kwalifikują się do otrzymania premii. Jeśli złożyłeś wniosek w placówce, przez inną stronę (w tym stronę banku) lub dokończyłeś je przez telefon, nie otrzymasz premii.

Najczęściej zadawane pytania

  • Brałam/brałem udział w poprzednich wersjach MM i nie dostałem premii, dlaczego?

    Sprawdź, czy uzupełniłeś numer konta. Numer konta składa się z 26 cyfr, bez spacji. Ważne, żeby wpisywany przez Ciebie numer był rzeczywiście numerem konta, które założyłeś w tej promocji. Konto musi być aktywne, więc nie zamykaj go, dopóki nie otrzymasz przelewu.

  • Nie dostałem maila z potwierdzeniem, dlaczego?

    O tym, ze premia została Ci przyznana dowiesz się z komunikatu dostępnego po zalogowaniu. We wskazanym w regulaminie terminie w zakładce „Wysłane wnioski” status Twojego wniosku zmieni się na „Przyznana premia”. Wiadomość mailowa wysyłana jest dodatkowo, a Organizator nie może brać odpowiedzialności za jej dostarczenie – filtry antyspamowe czy Twoje indywidualne ustawienia skrzynki mogą sprawić, że wiadomość zostanie przechwycona i zablokowana. Aby temu zapobiec możesz dodać adres do bezpiecznych nadawców, wtedy będziesz mieć pewność, że otrzymasz każdą korespondencję z Money Manii.

  • Jak składać reklamacje?

    Najpierw upewnij się, że uzupełniłeś numer konta do wypłaty premii. Jeśli masz problem z działaniem aplikacji Money Mania, wyślij wiadomość na adres: moneymania@firma.money.pl. Jeśli chcesz wysłać reklamację wyślij ją na adres: reklamacje-mania@firma.money.pl.

    Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie, wiadomość powinna zawierać:

    • szczegółowy opis problemu,
    • adres e-mail, który jednocześnie jest loginem w Money Manii
    • i – jeśli wysłałeś wniosek do banku – jego numer. Numer wniosku znajdziesz w swojej korespondencji z bankiem.

    Organizator ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, ale jeśli wszystkie dane niezbędne do weryfikacji zostały podane, rozpatrywanie Waszych skarg trwa dużo krócej. Jeśli Twoja reklamacja dotyczy samego produktu, obsługi posprzedażowej czy bankowości elektronicznej – skontaktuj się bezpośrednio z bankiem, który jest Partnerem danej edycji akcji.

  • Żeby dostać premię kilka razy, założę sobie kilka kont w Money Manii…

    W Regulaminie znajduje się zapis, ze premia może zostać przyznana tylko jeden raz, więc zakładając kilka kont w Money Manii nie masz możliwości zgarnięcia premii kilka razy. Co więcej - jeden numer konta wpiszesz tylko raz. Jeśli będziesz chciał użyć go ponownie, na innym koncie Money Manii, nie uda Ci się go zapisać, dlatego składanie wniosku o ten sam produkt z kilku kont w Money Manii nie ma sensu.

  • Chcę założyć konto za pośrednictwem przelewu, czy wystarczy, że zgadzać się będzie imię i nazwisko?

    Dane osobowe i adresowe w tym banku muszą być zgodne z danymi w dowodzie osobistym i z danymi podanymi we wniosku. Jeśli wiesz, że dane nie będą się zgadzać, bo zmieniłeś adres czy nazwisko, wybierz opcję kuriera.

  • Bank odrzucił mój wniosek, ponieważ nie zgadzały się dane, co teraz?

    W przypadku negatywnej weryfikacji załączonego skanu dowodu osobistego lub niezgodności danych w przelewie weryfikacyjnym Bank może odrzucić wniosek o otwarcie konta. Wtedy skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres moneymania@firma.money.pl. W mailu koniecznie podaj swój login do Money Maniii.

  • Nie widzę mojego wniosku

    Zwykle jest to spowodowane niepoprawnymi ustawieniami twojej przeglądarki. Pamiętaj, że obsługa ciasteczek (plików cookie) oraz obsługa JavaScript musi być włączona w ustawieniach.